Jak vám můžeme pomoci?
Podíváme se, jak to u vás teď funguje – nebo spíš nefunguje. Zajímá nás, kde se doklady ztrácejí, kdo co schvaluje (nebo neschvaluje) a kde vzniká zmatek. Vyslechneme vás bez tabulek a účetního slovníku – abyste si v tom mohli konečně udělat jasno.
Připravíme vám návrh řešení, které zapadne do vašeho každodenního tempa. Žádné složité tabulky, žádné extra lidi navíc. Jen jasné kroky, přehled, kdo co dělá a kolik to bude stát. Srozumitelně, stručně a rovnou použitelné.
Zařídíme převod účetnictví bez chaosu a výpadků. Dohodneme si, jak nám budete doklady posílat – klidně přes mobil nebo e-mail – a vše si přebereme. Odteď je to naše starost, ne vaše. Vy se můžete věnovat byznysu.
Konečně budete vědět, kde je jaký doklad, kdo co zdržuje a kdy se co zaúčtuje. Doklady už nebudou lítat po firmě bez pravidel. Nastavíme jasný tok, schvalování i automatizaci – a pokud to má smysl, vytěžování faktur a digitální schvalování.
Na konci nejsou jen „zaúčtované faktury“, ale výstupy, které vám pomáhají řídit firmu. Přehledy, reporty, zisk, náklady, cashflow – včas, stručně a bez honění na poslední chvíli. A hlavně: máte se koho zeptat, když si nejste jistí.